.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازي پرسپوليس مازندرانيها را خانه ‌نشين كرد

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن در ليگ برتر فوتبال باعث شد كشتي حساس تيم‌هاي آبفا و منتخب بهشهر با استقبال چندان خوبي مواجه نشود.

به گزارش فارس، همزماني ديدار جذاب و ديدني تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن در هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال با مبارزه حساس تيم‌هاي آبفاي زنجان و منتخب بهشهر در قالب هفته سوم ليگ آزاد دسته اول باعث شد تماشاگران زيادي از مسابقه كشتي استقبال نكنند.

با وجودي كه مازندراني‌ها علاقه بسياري به اين رشته دارند و معمولا در سالن‌هايي كه مسابقه كشتي برگزار مي‌شود، جاي سوزن انداختن نيست، اين‌بار به خاطر فوتبال تعداد حاضران در سالن دوهزار نفري تختي حتي به نصف هم نرسيد.

مصطفي ميرعماديان در اين‌باره به فارس گفت: بسياري از بهشهري‌ها پرسپوليسي هستند و علاقه زيادي به اين تيم دارند. به همين دليل ما از كميته ليگ خواستيم مسابقه‌مان را يك ساعت با تاخير برگزار كند؛ اما موافقت نشد و به همين دليل سالن تختي براي مسابقه با آبفا پر نشد.

پيش از آغاز مسابقه دو تيم مدعي ليگ دسته اول، از سوي مسئولان بهشهر و كشتي مازندران از سيدمراد محمدي كه به تازگي از دنياي قهرماني خداحافظي كرده و همچنين علي‌اصغر بذري كه بهشهري است و روز جمعه هفته جاري براي كسب دوبنده تيم ملي در بازي‌هاي آسيايي مسابقه انتخابي دارد، با اهداي جوايزي قدرداني شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.